Gastvrijheid

Focus op medewerkers en maak gastvrijheid de succesfactor van jouw organisatie

Lees meer

"Gastvrijheid is geen luxe, maar een noodzaak voor iedere organisatie in een wereld waarin menselijke verbinding impact maakt."

Met een gastvrij hart en oprechte persoonlijke aandacht maak je het verschil.

Trainer - Coach in Gastvrijheidsontwikkeling

Expertises

Gastvrijheidsontwikkeling - Eerste indruk – Uitstraling & Identiteit - Beleving

Omgaan met Agressie - Gastvrije telefonie en mail - Trainingsacteren

Praktijkgerichte casuïstiek - Observaties of Mystery Guest

DISC gecertificeerd


Gastvrijheid in de:

Zwembadbranche en Sport & Leisure

Dienstverlening

Retail

Meer lezen

Bewust gastvrij worden?


Ben jij op zoek naar deskundige gastvrijheidsbegeleiding? Veel ondernemingen streven ernaar een hoger niveau te bereiken op het vlak van gastvrijheid, maar hebben geen idee hoe of gunnen zich geen tijd om deze uitdaging volledig te omarmen. Als deskundig en ervaren gastvrijheidscoach bied ik diverse trainings- en begeleidingsmogelijkheden aan, waar je de essentie van gastvrijheid leert begrijpen, en leert hoe gastvrijheid te implementeren in jouw organisatie.


Samen zorgen we ervoor dat gastvrijheid een integraal onderdeel wordt van de cultuur en werkwijze van jouw organisatie. Ik ben zowel op tactisch als strategisch niveau inzetbaar. Mijn aanpak is gericht op het ontwikkelen en borgen van gastvrijheid als onderdeel van de cultuur, dagelijkse focus en structuur.

Mijn gastvrije missie

Mijn missie is om bewustzijn te creëren rondom het belang van gastvrijheidsontwikkeling en de impact die het heeft op zowel medewerkers als gasten. Gastvrijheid begint bij jezelf en jouw team: het aannemen van een gastvrije mindset die zorgt dat je van je werk geniet en dit ook uitstraalt. Ik streef ernaar dat iedereen, van medewerker tot klant, de waarde van gastvrij handelen ervaart. Voor een organisatie levert het krachtige resultaten op, namelijk:

1. Je klanttevredenheid en loyaliteit stijgt.

2. Je bouwt een positieve reputatie/merkimago op.

3. Je medewerkerstevredenheid en betrokkenheid verbetert.


Door middel van trainingen, masterclasses, gastvrijheidscoaching en inspiratiesessies laat ik jou ontdekken wat echte gastvrijheid werkelijk inhoudt en hoe je daarmee de gastbeleving positief beïnvloedt.

Presentaties & Workshops

Inspiratiesessies over het belang van gastvrijheid, motiverend en vol inzichten.


Tijdsduur: 45 tot 120 minuten


Voorbeelden:

- Gastvrije communicatie

- Omgaan met uitdagende situaties

Trainingen & Masterclasses

Praktijkgerichte vaardigheidstrainingen.


Tijdsduur: één dag of dagdeel


Voorbeelden:

- Omgaan met agressie

- Een eerste indruk

Advies & Coaching

Volgende stap maken met jouw team?

1:1 coaching of gastvrije teamontwikkeling


Tijdsduur: op maat


Voorbeelden:

- Gastvrijheidsontwikkeling

- Implementatie en borging

Zakelijke training

'Omgaan met Agressie'

Steeds meer medewerkers krijgen te maken met verbale agressie, en soms zelfs fysieke agressie. Klagen, zeuren, schelden, bedreigen, intimidatie, fysiek geweld.......Niet leuk, maar wel de realiteit. Het gaat niet alleen om je persoonlijke grenzen, maar ook de organisatiegrenzen.


Vroeg of laat krijgen we allemaal te maken met agressie, en daarom is het essentieel om te investeren in een Omgaan met Agressie-training. Het is een investering in het werkgeluk van je medewerkers.


✅ Je leert diverse soorten agressie herkennen
✅ Je leert hoe je hier professioneel en veilig mee om kunt gaan
✅ Je leert hoe je een dreigende situatie kunt de-escaleren
✅ Je leert d.m.v. rollenspellen in een veilige omgeving oefenen met realistische casuïstiek
✅Je leert hoe je op een gastvrije manier kunt aanspreken op het overtreden van huisregels

✅ Je leert aan te spreken op grensoverschrijdend gedrag, hoe benoem je de consequenties?
✅Je gaat ervaren wat het met je doet, ontdekken wat werkt en wat niet werkt

✅ Je leert effectiever en zelfverzekerder reageren wanneer je in zo'n situatie belandt

Interesse? Ik bespreek graag de mogelijkheden!